H&M je već nekoliko godina u financijskim problemima zbog prevelike količine neprodane odjeće do čega je došlo zbog fokusa na fizičke trgovine. No, kako bi napokon promijenio svoje poslovanje, švedski je maloprodajni div platio oko 20 milijuna dolara (185 milijuna švedskih kruna) za udjel manji od jedan posto u Klarni.
Klarnina digitalna platforma integrirat će H&M-ove digitalne i fizičke trgovine kako bi obožavatelji ovog lanca brze mode dobili “besprijekorno, personalizirano i zanimljivo iskustvo kupovine” na 14 europskih tržišta, izjavili su glasnogovornici tih kompanija. Uz to, u planu je ovakvo poslovanje proširiti i na područje SAD-a i Azije.
Dodatno, Klarna će pojednostavniti proces dostave i vraćanja kupljenih artikala, koji su bili izvorom mnogih frustracija kod H&M-ovih klijenata. Švedski će startup i poboljšati plaćanje H&M-ovih artikala kako u fizičkoj trgovini, tako i u onoj digitalnoj, te će olakšati kupovinu putem mobilne aplikacije. Primjerice, potrošači će biti u mogućnosti platiti odabrani artikl putem aplikacije na svom smartphoneu iz udobnosti svog doma, ali i dok su u trgovini.
- Razvoj mogućnosti plaćanja važan je dio iskustva kupovine i tako se uklapa u naš portfelj investicija – objasnio je Daniel Claesson, čelnik H&M-ovog centra za poslovni razvoj.
Inače, Klarna je osnovana u Stockholmu u 2005. te je odonda postala jednim od najvećih europskih pružatelja digitalne platforme za trgovinu i jedan je od tzv. europskih “tehnoloških jednoroga”, odnosno startupa procijenjene vrijednosti veće od milijardu dolara. Surađuje s ASOS-om, Adidasom i Ikeom, no novo partnerstvo sa švedskim modnim lancem najveće je partnerstvo ove fintech kompanije.