Ova promjena uključuje faktore poput:
raznovrsnosti boja tkanina i završnih slojeva izgleda i konfiguracije prostora manifestacije vlastitog proizvoda modernog uredskog namještajaZahvaljujući Delightovom dugogodišnjem iskustvu i širokoj lepezi klijenata raznih područja djelatnosti, zaključili smo da je pravo vrijeme da renovirate vaš radni prostor kada želite ostvariti neke od navedenih ciljeva...
Želite privući nove, a zadržati stare zaposlenike?
Ovo je posebno važno kada govorimo o novim zaposlenicima, jer će vizualni doživljaj prostora biti prvo što će iskusiti po dolasku u vašu kompaniju. Međutim, estetika prostora usko je povezana s „vibrom“ i kulturom komapnije, koje su od presudne važnosti kada je u pitanju privlačenje i zadržavanje kvalitetnog osoblja. Na primjer, ako želite poticati raznolikost te slobodnu komunikaciju i razmjenu ideja, imat ćete puno koristi od ureda otvorenog plana s velikim izborom različitih radnih postavki.
Ostavljanje snažnog prvog dojma.
Vizualni doživljaj prostora također je presudan ako klijenti, kupci i drugi vanjski suradnici dolaze u vaš prostor, a vi želite ostaviti snažan prvi dojam koji će im se urezati u pamćenje. Stoga je najočiglednije mjesto gdje trebate početi s renoviranjem područje recepcije. Delight favorizira fleksibilnu radnu stanicu Movida partnera Steelcase, zbog njenog adaptivnog dizajna, stvorenog od samo nekoliko komponenti. Prije svega Movida je pristupačna i jednostavno uklopiva s mogučnošću dijeljenja i pružanja privatnosti. Razmislite o bojama, namještaju i načinu na koji ćete vjerodostojno prikazati tko ste i čime se bavite.
Prikladan stol za bilo koji posao: https://www.delightoffice.hr/p/uredski-namjestaj/uredski-stolovi/movida-2-3/
Učinkovitije prikazivanje identiteta svojeg proizvoda.
Dio ostavljanja snažnog prvog dojma je postići da se identitet vašeg proizvoda učinkovito prenese na svakoga tko stupi u prostor. Članovi Delight tima to postižu strateškim planiranjem konfiguracije prostora, korištenjem raznovrsnih boja, dodavanjem tehnologija te namještajem – a sve to u cjelosti doprinosi izgledu vašeg ureda. Dakle, ako mislite da vaš poslovni prostor trenutno nije u skladu s vašim iskustvom i identitetom vašeg proizvoda, gotovo je sigurno vrijeme za estetsko preuređenje istoga.
Eksperimentiranje s trendovima u industriji
Još jedan od češćih razloga zbog kojeg se ljudi odlučuju za renoviranje poslovnog prostora je eksperimentiranje s trendovima u industriji dizajna. Evo trendova za koje Delight predviđa porast popularnosti tijekom 2019. Povećano uvođenje elemenata stambenog dizajna u prostor jedan je od glavnih trendova uz biofilni dizajn i poticanje zaposlenika na personalizaciju svog radnog okruženja.
Inspirirati novu kulturu kompanije
Čvrsto vjerujemo da je dizajn radnog prostora u izravnoj vezi s ponašanjem i stavovima onih koji ga koriste. Stoga, da biste inspirirali željenu kulturu radnog mjesta, morate osigurati odgovarajuću radnu okolinu. Primjerice, ako smatrate da su komunikacija, razmjena ideja i suradnja među zaposlenicima loše, možete razmisliti o preraspodjeli uredskog namještaja kako biste osigurali specijalizirane društvene prostore i prostore za suradnju. Idealno rješenje za prostornu organizaciju je nova Steelcase Share It kolekcija koja strukturira otvoreni plan ureda u radna mjesta prilagođena za interakciju, dijeljenje i fokusiranje. Uvođenjem ovih višenamjenskih radnih prostora osigurat ćete kreativniju i sinergijsku radnu kulturu. Share It kolekciju možete pogledati na: https://www.delightoffice.hr/p/uredski-namjestaj/sustavi-za-pohranu/share-it-3/
Poticanje dobrobiti zaposlenika
Boje, tkanine i teksture mogu imati snažan utjecaj na mentalnu dobrobit i emocionalno stanje ljudi. Zbog toga, u Delightu preporučamo modernizaciju poslovnog prostora ukoliko mislite da se trenutno korištene boje i uzorci mogu negativno odraziti na mentalno zdravlje ili sreću vaših zaposlenika.
Elementi koje treba uzeti u obzir:
- crvena može povećati razinu stresa, povisiti tlak i izazvati ljutnju
- za žutu se vjeruje da je pozitivna te da potiče kreativnost i angažman zaposlenika
- plava može stimulirati osjećaje povjerenja, smirenosti i ravnoteže
- zelena je boja prirode i može djelovati umirujuće u stresnom okruženju