Najam printera novi je trend u poslovanju! Bilo da se radi o kućnom uredu, malom ili velikom poslovanju, printer je nešto što se podrazumijeva i koristi svakodnevno. Danas uopće nije pitanje hoćete li u svom poslovanju koristiti printer već kakav ćete nabaviti da najbolje odgovara vašim poslovnim potrebama. Čak ni printer kao takav danas nije dovoljan većini poduzetnika već se priča o multifunkcionalnim uređajima koji u sebi imaju skener, fotokopirni uređaj i printer.

Zašto poduzetnicima odgovara najam

Ono što je postao trend u posljednjih nekoliko godina je najam umjesto kupnja takvih uređaja. Sve više poduzetnika, pogotovo onih koji tek kreću u biznis odlučuje se upravo za najam kao opciju koja najbolje odgovara njihovom modelu rada i rasta. Osim poduzetnika koji tek startaju, ovaj trend izvrsno je prihvaćen i kod srednjih i velikih organizacija.  

Korisnici koji unajmljuju ovakve uređaje nemaju veliku početnu investiciju i bitno im je pratiti odredišni put svake kune. Kako se radi o opremi koju je svakako potrebno imati od prvih dana poslovanja, najmom se oslobađa novčani tijek i kapital ostaje dostupan za investicije u neku drugu, produktivniju imovinu.  S druge strane, najam pruža veliku dozu fleksibilnosti.

Uređaj koji trenutno odgovara potrebama vašeg poslovanja za godinu dana može biti gotovo beskoristan. Zašto? Cilj je svakog poduzetnika da poslovanje raste i širi se, a time se stvara i dodatna dokumentacija, novi projekti i slično.

Sve to zahtijeva ispravnu potporu od strane opreme koja se koristi u radu. Možda vam je trenutno dovoljan printer za klasični crno – bijeli ispis, a sljedeće godine krenete u projekt gdje će vam biti potrebno često printanje u boji. Vaš prvo odabrani printer tada postaje beskoristan, odnosno stvara trošak jer ćete morati doskočiti s nekim rješenjem u toj ili sličnoj situaciji.  

najam printera

Olakšanje poslovanja

U slučaju sklopljenog ugovora za najam printera, lako ćete naći novo, optimalno rješenje. Ukoliko je uređaj u vašem vlasništvu javljaju se dodatna pitanja poput onoga je li uređaj amortiziran, što ćete napraviti s njim i tonerima koje ste već kupili i slično.  

Najam printera, multifunkcijskog ili fotokopirnog uređaja stavlja kompletnu brigu oko uređaja na pružatelja te usluge. Ugovaranjem usluge najma ne morate se više brinuti jeste li naručili toner, koja je njegova oznaka, gdje ćete ga kupiti, koliki će biti trošak servisa, zašto se opet zaglavio papir i slično. 

Uz sve obaveze koje kao poduzetnik imate, brige oko pravog izbora printera ne bi trebale biti na toj listi. Ugovaranjem najma printera, multifunkcijskog ili fotokopirnog uređaja sve navedeno postaje briga nekog drugoga, a vi se posvećujete onome što najbolje radite. 

Razlog plus je i taj što se najamnine u knjigovodstvu tretiraju kao 100% trošak, a ne kao obaveza; ne smanjujete likvidnost i kreditnu sposobnost tvrtki, ne pogoršavate svoj kreditni rejting, nema učešća u financiranju, fleksibilno i transparentno praćenje troškova, kompletna briga o uređaju i potrošnom materijalu briga je najmodavca. Olakšajte si tamo gdje možete i razmislite što je dugoročno najbolje rješenje za vas i vaše poslovanje. 

 

(izvor: womeninadria)